close

 

最近小編在Youtube上發現一位

超萌美少女 Jannina W

查了一下資料才知道

原來是德、泰混血兒!

年紀才13歲啊!

 

在她11歲時,她曾經參加了泰國舉辦的歌唱比賽

比賽人數大約有一萬人,她在這場比賽得到了"第三名"

 

2012年之後,她就開始在Youtube上面

放自唱的影片…

真的是有實力啊!!

 

957528b9b302254f  

 

 

 

Wrecking Ball



 

We clawed, we chained, our hearts in vain
那些掙捉,把彼此的心囚禁 到頭來還是白費力氣
We jumped, never asking why
我們改變著 卻從不問原因
We kissed, I fell under your spell
我們的親吻 我被你的魅力吸引
A love no one could deny 
一段 沒有人敢否認的愛情 


Don’t you ever say I just walked away 
你難道沒說過 叫我離去
I will always want you 
但我總會在你身邊
I can’t live a lie, running for my life 
我不能活在謊言中 為了生活到處奔波
I will always want you /但我會在你身旁 



I came in like a wrecking ball 
我有如鐵球般沖來
I never hit so hard in love 
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls 
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me 
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me 
是呀,你使我心痛 


I put you high up in the sky 
我把你捧得高高在天
And now, you’re not coming down 
而你 卻不再歸來
It slowly turned, you let me burn 
時間冉冉進行 你卻任由我在那焚燒
And now, we’re ashes on the ground 
而現在 我們全變成了大地的塵灰


Don’t you ever say I just walked away 
你難道沒說過 叫我離去
I will always want you 
但我總會在你身邊
I can’t live a lie, running for my life 
我不能活在謊言中 為了生活到處奔波
I will always want you 
但我會在你身旁
  
I came in like a wrecking ball 
我有如鐵球般沖來
I never hit so hard in love 
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls 
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me 
但你 從來只有傷害我
I came in like a wrecking ball
我有像鐵球般 沖來
Yeah, I just closed my eyes and swung 
耶 我閉上了眼 擺盪著自己
Left me crouching in a blaze and fall
讓我砸入火坑 讓我墜落
All you ever did was break me 
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me 
是呀,你使我心痛


I never meant to start a war 
我永遠不指望的是 跟你爭吵
I just wanted you to let me in 
我想要的 只是看進你心房
And instead of using force
以取代 那種佔有慾
I guess I should’ve let you in 
我也該承認 我該對你坦誠
I never meant to start a war 
我永遠不指望的是 跟你爭吵
I just wanted you to let me in 
我想要的 只是看進你心房
I guess I should’ve let you in 
我想 當初 也該讓你進我心房

Don’t you ever say I just walked away 
你難道沒說過 叫我離去
I will always want you 
但我總會在你身邊

  
I came in like a wrecking ball 
我有如鐵球般沖來
I never hit so hard in love 
我曾未為了愛情 那麼心痛
All I wanted was to break your walls
我想做的 只是想打破你的心房
All you ever did was break me 
但你 從來只有傷害我
I came in like a wrecking ball
我有像鐵球般 沖來
Yeah, I just closed my eyes and swung 
耶 我閉上了眼 擺盪著自己
Left me crouching in a blaze and fall 
讓我砸入火坑 讓我墜落
All you ever did was break me 
但你 從來只有傷害我
Yeah, you wreck me 
是呀,你使我心痛
Yeah, you wreck me 
是呀,你使我心痛


 

 

聽完了翻唱版的…

再來聽聽原唱版的囉!

 

Miley Cyrus - Wrecking Ball


arrow
arrow

    威爾斯美語高雄 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()