close

32_121105165016_1  

 

I relate to you,Ralph.When I hit bottom,I was crushing man's skull,like sparrow egg between my thighs.And I think,”Why do you have to be so bad,Zangief ?”,”Why can't you be more like good guy?”。Then I have moment of clarity.If Zangief is good guy,Who'll crush man's skull like sparrow's egg between thighs?And I say,”Zangief,you are bad guy,but this does not mean you are'bad'guy、”   

我跟你很像拉爾夫每次我用盡全力我都會壓碎人的頭蓋骨就像壓碎我大腿間的麻雀蛋一樣我就會想“為什麼你非要這麼壞呀蘇聯老漢?”,“為什麼你就不能學學做好人呢?”,然後我就想明白瞭如果蘇聯老漢是個好人那麼誰來像壓碎大腿間的麻雀蛋那樣壓碎玩家的頭蓋骨呢?於是我對自己說“蘇聯老漢你的角色是個壞蛋但這並不意味著你自己就真的是個壞蛋”   

 

We get it.But we can't change who we are.And the sooner you accept that, the better off your game and your life will be. 

我們都明白但我們無法改變我們的角色而且你越快接受這個事實你的遊戲和生命就會越好   

 

I'm bad ,and that's good.I will never be good,and that's not bad.There's no one I'd rather be than me. 

我是壞蛋這很好我永遠也做不了好人這也不賴我只願意做我自己   

 

If you leave your game,stay safe,stay alert,and whatever you do,don't die.Because if you die outside your own game,you don't regenerate.Ever.Game over.   

如果你離開你的遊戲,保證你的安全保持警惕無論你做什麼千萬別死掉因為如果你死在自己的遊戲外面你就不能重生了永不重生遊戲就結束了  

 

Rooting-tooting,ready for shooting!   

強勢威猛等待出擊   

 

Now listen up,because I'm only going to say this one.Fear is a four-letter word,ladies.If you want to go pee-pee in your big-boy slacks,keep it to yourself.It's make your names proud time!  

都聽好了我只說一遍畏懼只是兩個字娘們如果你被嚇得尿褲子自己忍著看看誰是乖兒子 

 

 

 

arrow
arrow

    威爾斯美語高雄 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()